lenka - 2013-12-05 20:24:56

Czy ktoś z Zarządu mógłby mi odpowiedzieć czy zgłoszenia gwarancyjne przekazane pisemnie Deweloperowi do tej pory zostaną rozpatrzone przez niego? Skaładałam pisemne zgłoszenia o usterkach i do tej pory nikt pisemnie mi na nie nie odpowiedział, ale myslę, że wszystkich nas MDC tak samo traktowało. Nie chcę ponownie pisać tego co już zostało zgłoszone. W związku z brakiem 2 przeglądu, czy po 3 latach pęknięcia na ścianach zostaną usunięte? Ktoś kiedyś zajmie się wszystkimi stwierdzonymi wadami zanim wygaśnie gwarancja?

blazej - 2013-12-10 21:11:22

Lenka tak jak zostało napisane w piśmie, którę znajdowało się w naszych skrzynkach wszelkie zgłoszenia reklamacyjne trzeba zgłaszać w formie pisemnej do MDC bo od nich kupiłaś mieszkanie. nikt za Ciebie tego nie zrobi.

lenka - 2013-12-11 07:27:11

Wszystkie moje zgłoszenia już kiedyś przedstawiałam pisemnie MDC, nawet były załącznikiem do protokołu z 1 przeglądu, tylko do tej pory nikt nie ustosunkował sie do moich zgłoszeń i zastanawiam sie czy pisać ponownie, czy to co zostało zgłoszone ten nowy pan rozpatrzy.

blazej - 2013-12-12 17:53:12

Lenka. Wydaje mi się, że warto było by ponownie na piśmie przekazać listę usterek z jakimi się spotkałaś w swoim domu. oto wzór:
http://www.nieruchomosci-dla-ciebie.pl/ … ciawad.pdf
Jeśli MDC nie zareaguje to pozostaje rzecznik praw konsumenta i sąd.

GotLink.pl